niedziela, 25 września 2011

Jesień ,ach to TY!

Ledwie się zaczęła,a my pomimo pięknej pogody  psikamy ,prychamy i kaszlemy.Wieczorami grzane winko,ciepły kocyk ...aż strach pomyśleć co będzie dalej.Na samą myśl mi zimno.
Pomimo byle jakiego samopoczucia coś tam dłubię.Ostatnio kuleczki dla mojej dobrej koleżanki.Jak zobaczyła moje,to nie było zmiłuj.Wybrała kolorki i ...
ten na sznureczku kumihimo ;)
i jeszcze na poprawę humoru dla mojej mamy...antracytowe
Udało się ,mama była bardzo zadowolona.Już sobie zażyczyła zawieszkę.Jednak srebrne kuleczki mi się skończyły.Może gdzieś można dostać  na wagę?;)

5 komentarzy:

  1. Eli ..ja patrzę i nie pojmuję.Ty te kulki naklejasz czy co? O co kaman???
    Takie całe srebrne na dłuugich biglach zrób-odlot:D:D
    A o kulkach nie mam pojęcia-na wagę?? Jezuuu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuleczkowo mi - wdzięczne i śliczne są te kulki.. Idealny prezent :) Też je bardzo lubię :)

    Zdrowiejcie!

    Weronika ma źródełko - sprzedają w tysiącach sztuk za przystępną cenę.. Nie pamiętam, gdzie... Ale ja swoich jeszcze nie wyczerpałam po ostatnich zakupach. Gdybyście jednak się składały, to ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka!!!! Sliczne kuleczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Eli ale srebrne ze srebra?
    Srebrne prosrebrzane są w http://www.marmon.com.pl/Polfabrykaty_do_bizuterii/POLFABRYKATY/KULKI_DYSKI_OLIWKI_STORERY/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu wszystko Ci wyjaśnię :*

    Tobi ,Sabik dzięki ;)

    Weroniko,no jasne ,że w kolorze srebrnym.Właśnie kupiłam w Marmon.Dzisiaj przesyłka dotarła.Mogę dziubać dalej.Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń