piątek, 31 sierpnia 2012

Witajcie

Wszystko co dobre szybko się kończy . Tak jest i teraz , mianowicie kończy się mój urlop . Zaczął się od tej przyjemniejszej części czyli wyjazdu. Druga część spędzona baardzo pracowicie z racji remontu w domu.Na szczęście najgorsze już za nami . W ogóle w sierpniu u mnie trochę się działo :)

Na forum Otwarte na przełomie lipca i sierpnia odbyła się wymianka pt."Wakacyjne wspomnienia" . Jak się zdecydowałam to było już po terminie ,ale nasze Kochane Moderatorki przygarnęły mnie . Jedna z nich zdeklarowała się ,że dysponuje czasem i zrobi dla mnie dodatkowo prezent.  Baardzo Wam dziewczyny dziękuję :* . Oto co dostałam od Chimery .
Prawda ,że śliczny?
Ja natomiast przygotowałam :
Ramka bejcowana na zielono i bielona.W rzeczywistości kolor bardziej intensywny . Kiepskie miałam światło ,a zdjęcia robiłam chwilę przed wysyłką(jak zwykle w biegu). Rozgwiazda wypleciona pod czujnym okiem Tobatki .Moja pierwsza własnoręcznie wypleciona ;) . Tobi dzięki :*
 I zakładka w kolorach lata :

To tyle z wymianki.


W pierwszą sobotę sierpnia byliśmy na weselu mojego kuzyna. (nie pamiętam kiedy ostatnio się bawiłam poza domówkami)
Z tej okazji powstała oto taka biżuteria.

 


 Koraliki knorr i farfale w kolorze starego złota ,jak zwykle na dwa :P


Weselicho bardzo udane ,bawiliśmy się do białego rana.


Cały czas ubolewałam ,że nie potrafię upiec ciasta drożdżowego. Dostałam przepis ,który nazywam MAGICZNYM , ponieważ z tego przepisu drożdżowy ,śmiem powiedzieć,że zawsze wychodzi. Moja radocha jest tak ogromna ,że dzielę się z Wami przepisem.


10 dkg drożdży 
1 i 1/2 szkl. cukru
1 szkl. oliwy
cukier waniliowy
1 szkl. mleka 
4 rozmącone jajka
4 i 1/2 szkl. mąki

Produkty wsypywać w tej kolejności jak podałam . Bez mieszania pozostawić na 2 godziny w ciepłym miejscu. Potem zmiksować ,wylać na blachę ,owoc , kruszonka i do piekarnika.Piec 50 min. w temp. 180 stopni. Ja piekę 5-10 min dłużej ,bo lubię bardziej spieczony.

Przepis na kruszonkę:
8 łyżek cukru
14 łyżek mąki
125 g margaryny lub masła.
Częstujcie się i czekam na Wasze relacje ,jak będziecie go piec.

A na koniec nasza Pani Ciekawska
Pozdrawiam zaglądających i życzę udanego weekendu.








11 komentarzy:

  1. Oj, oj pani Ciekawska bardzo urosła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urosła i zrobiła się ciężka ,apetyt jej dopisuje .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno Cię tu nie było :)

    Mam wielką ochotę spróbować ciasta, zostało mi trochę śliwek. Może znajdę chwilę, coby wsypać te składniki do miski?

    A gdzie następne rozgwiazdki? Pierwsza udana, czas poćwiczyć nową umiejętność :)

    A, miałam jeszcze napisać, że weselny komplet bardzo mi się podoba - fajnie się te farfalki ułożyły...

    Wracam do pracy, a tak mi się nieeeee chceeeee... Znasz to uczucie pourlopowe, co? :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Eli..ufff,ale u Cb się dzieje-wymianka, wesele,remonty,wyjazdy, dłubanki,ciasta i na deser kot.:)
    Pięknie:)
    Żal lata,ehh,ale moze się zmobilizujemy jak się ochłodzi do większej aktywności "tffórczej"?:) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobi ,rzeczywiście dawno nic nie pisałam.

    Następne rozgwiazdki ...ekm ,ekm ... koraliki w sumie kupiłam ,ale to już jak będę po remoncie;)

    Mnie też się nie chce wracać do pracy ,ale życie nie bajka.Trzeba zarobić na koraliki :P

    Hotka , tak sierpień był zwariowany.Teraz to już tylko spokój .
    Moja aktywność "tfórcza" zmalała bardzo,bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wreszcie jesteś:-)
    Same śliczne rzeczy pokazałas:-)A kocia cudna jest!!
    Eli czekam wciąż na adres, bo przecież masz u mnie drobna wygraną-etui szydełkowe....

    Pozdrawiam raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sabik wysłałam.Dzięki za odwiedzinki.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne tworki :) a Kicia urosła strasznie!!!! Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trafiłam do Ciebie z polecenia Weroniki i mam gorąca prośbę o pieczątkę
    pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Halo, bardzo zajmujące miejsce, doskonały tekst, cudownie zaprezentowany, zapewne nie raz odwiedze twój blog, bowiem naprawde nadzwyczaj mi się tu u Ciebie podoba, pozdrawiam Wiolka :)

    OdpowiedzUsuń