czwartek, 1 grudnia 2011

Pada snieg ...

Śnieg na życzenie ,będzie u mnie padał do samej wigilii ( mam nadzieję :P). Bardzo mi się spodobało wyzwanie ,jakie zaproponowała Patrycja .

Codziennie do 24 grudnia robimy i pokazujemy jedną snieżynkę. Ja niestety bata potrzebuję ,żeby się zabrać za niektóre rzeczy ,więc nie wahając się szybko się zapisałam.Postawiłam na kolor krem, ecru ,beż .Testuję przy okazji kordonki .Z pierwszej tak średnio jestem zadowolona ,ale mam nadzieję,że nabiorę wprawy.

Wzór (kolejną kserówkę ) dostałam od jednej pani ,więc nie znam źródła .

6 komentarzy:

  1. Piękna! Taką też mam w planach:) Moze na jutro?

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko,jakie to ładne:)Oczyma wyobraźni widzę całą choinkę w takich śnieżynkach...stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Cudowna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny. Beato miło Cię gościć.

    OdpowiedzUsuń