czwartek, 23 sierpnia 2018

Dywanik ażurowy

No i powstał kolejny dywanik. Nie czekałam długo, po skończeniu mojego pierwszego TU  
zamarzył mi się taki ażurowy. To było silniejsze ode mnie. Nie ważne, że akurat były największe upały i brak doświadczenia, musiałam go zrobić i już. Do jego wykonania użyłam 500 m sznurka bawełnianego o grubości 5mm w kolorze naturalnym i szydełko 12mm.
Tutorial, którym się posiłkowałam  polecam.




 Jego średnica to 116 cm mojego małego szczęścia ;) .

Do następnego :))

2 komentarze:

  1. O...super wyszło, bardzo mi się podoba. Przymierzam się do sznurkowego dywanika, ale.....nie wiem czy mi umiejętności starczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować !!! Moja wiedza i umiejętności w temacie szydełkowym są na poziomie podstawowym, a mimo to dałam radę :)

      Usuń